خبرگزاری کار ایران

انتقاد علی گلمرادی از معاون وزیر نفت؛

نحوه انتصاب مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی منطقی نبود

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس گفت: اقدام مدیرعامل صنایع پتروشیمی در مورد انتصاب مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی، به دلایلی غیرمعقول بوده و به‌شدت مورد اعتراض اینجانب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی گلمرادی در واکنش به معرفی مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: یقیناً عدم هماهنگی از جانب مدیرعامل صنایع پتروشیمی کشور، عواقب خوبی در پی نخواهد داشت.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه هدر رفتِ بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌های کشور،  به دلیل تصمیمات غلط برخی از مدیریت‌ها در برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی‌ها است. همه مدیران با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری مبنی بر《اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل》 باید با تفکر و تعقل بیشتر، فرآیندهایی مدیریت را مورد توجه قرار دهند.

گلمرادی ادامه داد: شرایط موجود کشور به‌ گونه‌ای هست که خطای هیچ مسئولی در هدر رفت سرمایه‌های نظام قابل بخشش نخواهد بود و به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس باید در جایگاه نظارتی خود بیشتر مراقبت به عمل آورند و این حداقل انتظاری است که مردم از نمایندگان خود مطالبه می‌کنند.

لازم به ذکر است که روز گذشته با حکم مرضیه شاهدائی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل صنایع پتروشیمی کشور، امید شهیدینیا به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شد.

کد خبر : ۳۷۶۸۹۲