خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح برنامه‌های تابستان هلال‌احمر شوشتر

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۴۴۶

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شوشتر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های این سازمان در تابستان ۹۵ خبر داد.

احمد علی آهنگر شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در شوشتر گفت: جمعیت هلال‌احمر این شهرستان جهت پرکردن اوقات فراغت در تابستان، کلاس‌های ورزشی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال، بیلیارد و بدن‌سازی برگزار می‌کند که شرکت در این کلاس‌ها برای اعضای هلال‌احمر با تخفیف ویژه است .

وی‌افزود: هلال‌احمر شوشتر برای ایام تابستان، کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه از مقدماتی تا پیشرفته را به‌صورت رایگان برگزار می‌کند که شامل نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها به این مرکز مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در فصل تابستان برای‌افرادی که عضو هلال‌احمر شوند اردوهای درون‌شهری و درون استانی برگزار می‌شود که نوجوانان و جوانان عضو هلال‌احمر می‌توانند در این اردوها شرکت کنند .

رئیس‌جمعیت‌هلال‌احمر شهرستان شوشتر افزود: هلال‌احمر از بین علاقه‌مندان، عضو افتخاری می‌پذیرد و به اعضای افتخاری نیز کارت عضویت داده خواهد شد .

احمدعلی آهنگرشوشتری گفت: طرح همای رحمت در ماه رمضان با هدف کمک به افراد نیازمند و با مشارکت خیرین آغاز شده و خیرینی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند می‌توانند به هلال‌احمر شوشتر مراجعه نمایند .

انتهای پیام/
مصطفی فتحی زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز