خبرگزاری کار ایران

به ریاست استاندار؛

کارگروه توسعه صادارت غیرنفتی خوزستان تشکیل شد

کد خبر : ۴۱۹۹۹۴

استاندار خوزستان در این کارگروه، خواستار تعیین تکلیف پایانه صادراتی شهرستان دزفول تا دو هفته دیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این کارگروه که امروز در محل استانداری برگزار شد، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: دزفول یکی از قطب های کشاورزی در استان است و در زمینه صادرات  نیز آمادگی صادر کردن تولیدات زیادی در این منطقه وجود دارد و باید هرچه سریعتر مشکلات مربوط به احداث پایانه صادراتی در این شهرستان بررسی شود.

وی تاکید کرد: باید شرایط لازم برای تجار و سرمایه گذاران فراهم شود تا آنان بتوانند بدور از سردرگمی در مراحل اداری، بکار تخصصی شان بپردازند و از سرمایه گذاری مایوس نشوند.

استاندار خوزستان افزود: ظرف دو هفته آینده باید تعارضات احداث  این پایانه در شهرستان دزفول بررسی شود و راهکارهای قانونی برای رفع این مشکل ارایه گردد.

شریعتی خاطرنشان کرد: مدیران و روسای سازمان های مربوطه شخصا" به همراه کارشناسان در جلسات بررسی و رفع این مسأله حضور یابند و گزارش نهایی به جلسه آینده  کارگروه توسعه ی صادارت غیر نفتی استان اعلام شود.

وی در این جلسه پیشنهاد داد به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و بین دستگاهی، جلسات این کارگروه هر دو هفته یکبار برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز