خبرگزاری کار ایران

در هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور؛

مزیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام بیان گردید

منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با حضور پررنگ در هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره ی کیش، مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور را تبیین نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت مختلف بخش دولتی و خصوصی دهم آبان ماه سال جاری در جزیره ی کیش برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، فرصت های مهیا و مساعد  سرمایه گذاری در بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور را برای بازرگانان و سرمایه گذران شرکت کننده در این نمایشگاه تشریح  و آنان را از مزایای مشارکت در توسعه ی روساخت های بندری آگاه نمود.

منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی با وسعتی بالغ بر ۱۱ هزار هکتار و نزدیکی به مراکز بزرگ جمعیتی و مصرفی و همجواری با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و منطقه آزاد تجاری اروند، ضمن تمهید زیرساخت های بندری، فرصتی کم نظیر برای جلب سرمایه گذاری و رونق فعالیت های بازرگانی فراهم آورده و طی سال 94 ، رتبه ی نخست جذب سرمایه گذاری در بنادر کشور را نیز به خود اختصاص دهد.

 یادآور می شود هشتمین دوره معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور به مدت چهار روز از دهم تا سیزدهم آبان ماه در جزیره کیش ادامه دارد.

 

کد خبر : ۴۲۴۸۸۶