خبرگزاری کار ایران

فرماندار هندیجان:

اطلاع‌رسانی شهردار هندیجان ضعیف و مردم از این وضعیت ناراحت هستند

فرماندار هندیجان گفت: متأسفانه شهردار هندیجان توانایی اطلاع‌رسانی مناسب و خوبی ندارد و مردم ولایت مدار هندیجان از این وضعیت ناراحت و معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، سید مهران رفیعی اظهار داشت: از مشکلات مالی و امکاناتیِ شهرداری هندیجان باخبر هستیم، اما از شفاف‌سازی نکردن شهردار هندیجان انتقاد داریم.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی و امکانات موجود، فعالیت کارگران شهرداری هندیجان قابل ‌تقدیر است اما اینکه مردم از این خدمات بی‌اطلاع باشند مورد قبول نیست و همه ‌چیز باید به‌صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار شهرستان هندیجان بیان کرد: گر چه نیاز است کمک‌هایی به شهرداری شود تا بتوانند بهتر از این خدمت کنند اما تجهیز آتش‌نشانی و ایجاد فضای ورزشی، به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی نشده است.

وی گفت: انتظار این‌جانب خدمات بیشتر از این است، اما همین خدمات چرا اطلاع‌رسانی نشده و باید شهرداری با کمک همه ابزارهای اطلاع‌رسانی خدمات را به مردم بگویید و تعامل بهتری با مردم برقرار کند تا زمینه مشارکت جمعی افزایش یابد.

رفیعی عنوان کرد: شهرداری هندیجان منابع مالی ضعیفی دارد و مشکلات موجود در شهر هم زمینه‌ی نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به نقش شهرداری‌ها افزود: از مسئولین استان خوزستان خواستاریم به شهرداری هندیجان کمک بیشتری کنند و در مقابل، شهرداری هندیجان با توجه به وجود خبرنگاران جوان در این شهرستان، این خدمات انجام‌شده را به اطلاع مردم برساند و تعامل خوبی با رسانه‌ها ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر هندیجان بیان کرد: امید داریم شهردار هندیجان اطلاع‌رسانی خوبی به مردم کند و از ظرفیت خوب خبرنگاران جوان عزیز و زحمت‌کش استفاده ببرد و از رسانه‌ها و اصحاب قلم دعوت کند و نه اینکه مشکلاتی را با رسانه‌ها به وجود بیاورد.

رفیعی عنوان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در این چند سال از کلیه کارکنان و کارگران شهرداری هندیجان که تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم انجام می‌دهند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

 

کد خبر : ۴۲۵۰۳۳