خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

پرداخت یک میلیارد تومان به باشگاه استقلال‌ خوزستان با پیگیری استاندار

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پیگیری های مجدانه استاندار برای رفع مشکلات باشگاه استقلال خوزستان، از تزریق مبلغ یک میلیارد تومان به این باشگاه طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامرز کیانی زاده‌ درباره جلسه شب گذشته (شنبه) استاندار برای رفع مشکل باشگاه استقلال خوزستان، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور شریعتی برگزار شد، من، رییس هیات فوتبال استان، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان و معاون شرکت نفت حضور داشتیم.

وی با بیان این که استاندار خوزستان پیش از این نیز پیگیرهای بسیاری جهت رفع مشکلات تیم استقلال خوزستان داشته است، گفت: در همین جلسه، شریعتی با محمودی، مدیرعامل گروه ملی گفت و گوی تلفنی داشت و اعلام کرد که مشکلات این تیم جزو مشکلات استان شده است و شما نیز باید به این تیم توجه و به مشکلاتش رسیدگی کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: استاندار از محمودی خواست آن ها نیز به مسایل تیم ورود و از آن حمایت کنند. استاندار همچنین اعلام داشت حتی اگر از دستگاه های دیگر هم کمک هایی برای این تیم گرفته شود، جوابگوی هزینه های آن در لیگ برتر نیست، چرا که استقلال خوزستان هم اکنون به 15 تا 17 میلیارد تومان برای ادامه کار در لیگ برتر و حضور در آسیا نیاز دارد.

وی عنوان کرد: در هر صورت طی این گفت و گو قرار بر این شد که محمودی طی یکی دو روز آینده، مبلغ یک میلیارد تومان به این باشگاه تزریق کند. همچنین قرار شد آن یک میلیاردی که در گذشته به صورت موقت به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان داده شده بود، از طریق مسوولان مناطق نفت خیز برگردانده و در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار داده شود.

کیانی زاده با بیان این که قرار بر این شد که به جز آن یک میلیارد تومان، محمودی به صورت هفتگی هم که شده مبلغی را به باشگاه کمک کند، افزود: همچنین مقرر شد یکسری کارها به شرکت شفق سپرده شود تا از طریق آن هم مساعدت هایی به تیم استقلال خوستان شود.

وی گفت: جا دارد از حمایت استاندار خوزستان و وقتی که او برای حل مشکلات تیم استقلال خوزستان و ورزش استان می گذارد، قدرانی کنم. با این جلسه امید می رود که کمک های بیشتری در ادامه به این تیم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در این جلسه قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان نیز از مشکلات تیم گفت، هر چند که خود استاندار کاملا در جریان مشکلات بود و این نشان می دهد که دکتر شریعتی به شدت پیگیر مسایل این باشگاه است.

وی با اشاره به دلگرمی که استاندار به سرمربی تیم استقلال خوزستان داد، گفت: در این جلسه استاندار گفت و گوی تلفنی نیز با پورموسوی داشت و به او گفت که در یکی دو روز آینده کمک هایی به تیم می شود و خواستار شد که آن ها تمرینات را محکم ادامه دهند.

 

کد خبر : ۴۲۶۱۹۳