خبرگزاری کار ایران

در هفته چهارم سوپر لیگ برتر بسکتبال کشور؛

شهرداری تبریز مغلوب بسکتبالیست های بندرامامی شد

در هفته چهارم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال کشور، تیم ‌پتروشیمی بندر امام از ساعت ۱۶ امروز در تالار ورزشی اندیشه شهرک بعثت از شهرداری تبریز پذیرایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، بندر امامی ها از ابتدای شروع فصل جاری، با عملکرد خوبی که با هدایت مهران شاهین طبع از خود به نمایش گذاشتند، موفق شدند تا قبل از این بازی، از مجموع ۳ دیدار خود ۳ پیروزی کسب کنند و با ۶ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار بگیرند.

در آن سوی میدان هم، شهرداری تبریز با هدایت مهران حاتمی عملکرد قابل قبولی را از ابتدای لیگ به نمایش در آورده و از ۳ دیدار خود تنها ۲ پیروزی و یک شکست را تا پایان هفته ی سوم، در کارنامه خود ثبت کرده و جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده بودند.

اما در این بازی از هفته ی چهارم و در کوارتر نخست این مصاف، بندر امامی ها با یک شروع تند و تیز موفق شدند تا از حریف خود پیشی بگیرند و با هنرنمایی و شوت های جرارد رابینسون، حملات پی در پی را خلق نمودند و ۲۶ توپ وارد سبد شهرداری کردند تا نتیجه کوارتر نخست ۲۶ بر ۱۹ به سود پتروشیمی بندر امام پایان پذیرد.

در کوارتر دوم این دیدار، شهرداری تبریز به دنبال کم کردن اختلاف نتیجه وارد میدان شد. بازیکنان این تیم با رعایت نکات فنی گوشزد شده از سوی سرمربی خود و با به اجرا در آوردن یک بازی منظم تر موفق به کم کردن اختلاف امتیاز شدند تا نتیجه این کوارتر را با اختلاف ۴ و مجموع ۱۶ بر ۱۲ به بندر امامی ها واگذر کنند.

اما در کوارتر سوم تقابل دو تیم جذابیت کمتری به همراه داشت. بندرامامی ها به دنبال حفظ برتری و تبریزی ها هم به دنبال حفظ اختلاف نتیجه، بازی نسبتا دفاعی را در دستور کار خود قرار دادند و هر دو تیم سعی بر بستن راه های نفوذ حریف خود و دفاع نفر به نفر داشتند. به همین منظور امتیاز هر دو تیم به سختی دو رقمی شد که اما باز هم برتری ۱۲ امتیازی بندر امامی ها را به همراه داشت و تبریزی ها هم به ۱۱ امتیاز رضایت دادند.

هرچند که یک چهارم پایانی بازی، پایاپای دنبال شد، اما یک نقطه مشترک با کوارتر قبل و یک شوک کوتاه را با خود به همراه داشت، وجه اشتراک یک چهارم پایانی با کوارتر قبل حفظ اختلاف ۱ امتیازی بین هر دوتیم و برتری پتروشیمی بندر امام بود و قطع شدن برق سالن در ثانیه های پایانی، بازی را برای دقایقی به تعطیلی کشاند.

در نتیجه، بندر امامی ها توانستند این بازی را با نتیجه ی ۷۴ بر ۶۱ به نفع خود به پایان برسانند.

بندرامامی ها هفته پنجم باید به دیدار یکی دیگر از مدعیان قهرمانی بروند و در تهران با دانشگاه آزاد پایتخت نشین مصاف کنند.

 

کد خبر : ۴۲۸۹۹۹