خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خواستار شد،

خودداری از تردد بی مورد و سیاحتی به مرزهای چذابه و شلمچه

فرمانده انتظامی استان خوزستان، گفت: با توجه به افزایش زائران اربعین حسینی، ترددهای بی مورد و سیاحتی شهروندان شهرستان های نزدیک به پایانه های مرزی، موجب کندی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار"محمد رضا اسحاقی"با اشاره به اینکه بسیاری از زائران اربعین حسینی برای خروج از کشور، پایانه های مرزی چزابه و شلمچه را انتخاب می کنند، از هموطنان ساکن شهر های همجوار پایانه های مرزی خواست، از تردد بی مورد و سیاحتی به مرزهای چزابه و شلمچه خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه باید سعی شود خللی در خدمات رسانی به سفر زائران اربعین حسینی(ع) پیش نیاید، ادامه داد: این تردد های غیر ضروری، توان زیادی از نیروهای پلیس را صرف بازگرداندن آنان کرده و از خدمت رسانی بیشتر به زائران باز می دارد.

وی در ادامه به تلاش نیروهای پلیس در ارتقاء سطح کمی و کیفی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اشاره و تصریح کرد: در تامین نظم و امنیت زائران، مشارکت حداکثری زائران با پلیس لازم و ضروری است.

سردار اسحاقی در پایان تاکید کرد: کلیه زائران عزیز، صرفا با داشتن گذرنامه و ویزای معتبر، به پایانه های مرزی جهت خروج مراجعه کنند.

 

کد خبر : ۴۲۹۹۵۷