خبرگزاری کار ایران

با شکست فولاد خوزستان صورت گرفت؛

حذف دومین حریف خوزستانی و صعود نفت و گاز گچساران به یک چهارم نهایی جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۹۹۲

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شد با شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان در ضربات پنالتی، به مرحله ی یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، این دیدار از ساعت  15:35 دقیقه امروز پنجشنبه 27 آبان، با قضاوت جواد رحیم زاده از استان فارس، در حضور حدود 900 نفر تماشاچی در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار شد.

 فولاد با ترکیب: وحیدطالب لو ، ایوب والی، محمد اهل شاخه، سروش سعیدی، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، حمید بو حمدان، محمود مطلق زاده، بهرام رشید فرخی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری به میدان رفت که علیرغم حملات متعدد و در دست داشتن بازی در نیمه ی اول، هر دو تیم با نتیجه ی صفر - صفر به رختکن رفتند.

با شروع نیمه ی دوم، فولاد با حملات توأم با احتیاط و نفت و گاز گچساران نیز با دفاع در زمین خودی و ضد حملات، قصد در گشودن دروازه یکدیگر داشتند که هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند و بازی به وقت های اضافه کشانده شد.

در این نیمه، ماتیاس چاگو و عبدالله ناصری برای فولاد و حسین حجازیان برای نفت و گاز گچساران به میدان آمدند.

 در وقت اضافه ی اول، به جز اخراج فرازمند، یکی از مربیان نفت و گاز گچساران، اتفاق دیگری نیفتاد.

در وقت اضافه ی دوم، میلاد پاک پرور به جای اسماعیل شریفات برای فولاد و پرویز پاداش به جای محمدرضا مظاهری برای نفت و گاز به میدان آمدند تا شاید قفل یکی از دروازه ها باز شود، که این تعویض ها نیز نتیجه ای در بر نداشت و هر دو تیم با نتیجه ی مساوی صفر - صفر به ضیافت پنالتی ها رفتند.

در نهایت در ضربات پنالتی این تیم نفت و گاز گچساران بود که با شکست 3 بر 2 فولاد، شگفتی ساز این مسابقات شده و به مرحله ی یک چهارم نهایی صعود کند.

ایوب والی، سروش سعیدی و ساسان انصاری برای فولاد پنالتی های خود را از دست دادند.

نفت و گاز گچساران، پیش از این موفق به حذف استقلال خوزستان از این رقابت ها شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز