خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل ارشاد خوزستان؛

فراخوان پنجمین کنگره ملی ادبی « مُلک ملکوت» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۵۷۹

فراخوان پنجمین کنگره ملی ادبی « مُلک ملکوت» یادواره‌ی دوکوهه‌ی اندیمشک با هدف بازشناسی و احیای آموزه‌های دفاع مقدس، ثبت موقعیت‌ها و اماکن دوران دفاع مقدس و نقش آنها در ادبیات پایداری، اعتلای ادبیات پایداری و ترویج آن و هویت‌بخشی به شعر و ادبیات دفاع مقدس و ادبیات پایداری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های شعر و داستان اندیمشک، با استعانت از درگاه خداوند، در راستای تعالی هنر و بازتاب نگاه خلاقانه و موشکافانه‌تر هنرمندان عرصه‌ی شعر و داستان و به منظور ایجاد فضایی مناسب برای شناخت، معرفی و تجلیل از استعدادها و ظرفیت‌های موجود، در نظر دارد پنجمین کنگره ملی  ادبی « مُلک ملکوت » را در نکوداشت و بازشناسی «دوکوهه»، میعادگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور اهالی شعر و داستان کشور در تاریخ ١٣ اسفندماه ٩٥ برگزار کند.

پنجمین کنگره ملی ادبی « مُلک ملکوت» در دو بخش آزاد( شعر و داستان) و بخش ویژه: الف) ادبیات پایداری و دفاع مقدس. ب)شهدای مدافع حرم است.

هم‌چنین در بخش ویژه، آثاری در اولویت خوانش خواهند بود که به موضوع دوکوهه، میعادگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مضمون‌های مرتبط با آن پرداخته باشند.

شرایط شرکت در کنگره بدین صورت است: بخش‌های آزاد و ویژه در شعر و داستان به صورت جداگانه داوری می‌شوند، آثار (شعر و داستان) باید تایپ‌شده بر روی یک طرف کاغذA٤ در سه نسخه  با ذکر مشخصات کامل فردی، مختصری سابقه‌ی ادبی و ذکر آدرس و شماره تلفن (ثابت و همراه ) به دبیرخانه‌ی کنگره ارسال شوند. محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد.

آثار ارسالی نباید در کنگره، جشنواره و همایشی داوری شده باشند.

حداکثر آثار ارسالی (شعر و داستان) در هر بخش ( آزاد و ویژه ) پنج اثر می‌باشد.

به آثاری که پس از آخرین مهلت  ارسال اثر، به دبیرخانه برسد ترتیب اثر داده نمی‌شود و هم‌چنین آثار رسیده به دبیرخانه، برگشت داده نخواهد شد و دبیرخانه ی کنگره برای بهره‌برداری از آثار رسیده در بولتن، کتاب و سایت کنگره آزاد است.

شاعران و داستان‌نویسان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس پستی، دورنگار و یا نشانی اینترنتی molkemalakoot٥@gmail.com  به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

آدرس دبیرخانه خوزستان، اندیمشک، کوی زیباشهر خیابان دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق پستی  ٣٧١ .

تلفن : ٤٢٦٥٤٣٠٧ و دورنگار : ٤٢٦٥٤٣١٦ پیش شماره:  ٠٦١ است.

هم‌چنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یکم اسفندماه ١٣٩٥ و زمان برگزاری آن ١٣ اسفندماه ١٣٩٥ می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز