خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون اقتصادی وزیر کار از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی فن آوران

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صبح امروز از منطقه‌ی ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت‌های هلدینگ تاپیکو بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الله میرزایی، ابتدا در تالار آفرینش منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان ماهشهر و جمعی از مدیران عامل منطقه حضور یافت.

وی به لزوم تلاش بیشتر جهت توسعه ی صنعتی در فضای ایجاد شده پس از برجام اشاره نمود و بیان کرد: متأسفانه تا کنون به فرآیند خصوصی سازی توجه ای نشده است.

معاون اقتصادی وزیر کار در این جلسه گفت: دوران اصلاحات، دوران طلایی سرمایه گذاری و رشد اقتصادی در کشور بود که متأسفانه پس از آن، علیرغم اینکه بالاترین درآمد نفتی را در دولت گذشته داشتیم، آن را آتش زدیم.

لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی صنعت

میرزایی در ادامه گفت: علیرغم وجود سرمایه گذاری بسیاری که در این منطقه صورت گرفته، متأسفانه شرایط موجود شهری، به هیج وجه برازنده و درخور مردم منطقه نیست.

معاون وزیر کار خواستار تدوین نظام نامه ی مسئولیت اجتماعی شد تا از این طریق، نقش صنعت در رفع محرومیت از منطقه مشهود باشد و از روزبه کردونی خواست تا با هماهنگی فرماندار شهرستان، در کوتاه ترین زمان ممکن، این نظام نامه را تدوین نمایند و کارگروه آن تشکیل شود.

وی گفت: ما با تصوری که از خوزستان و منطقه ماهشهر و بندر امام داریم، به دور هستیم.

معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به قصد بازدید از پتروشیمی فن آوران و جلسه با حضور برخی مدیران عامل پتروشیمی های هلدینگ تاپیکو، عازم این مجتمع شد.

 

 

 

 

 

کد خبر : ۴۳۵۹۸۱