خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان تأکید کرد:

لزوم توجه روابط عمومی‌ها در به‌روزرسانی نوع ارتباط با شهروندان

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۷۸

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خوزستان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این استان گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بین مردم و سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید لطف الله هاشمی، با بیان اینکه روابط عمومی، پل ارتباطی بین مردم و سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است گفت: از کارکردهای مهم روابط عمومی، فرهنگ سازی، اعتماد سازی بین سازمان و مردم و سخنگویی، ایجاد تفاهم و رفع سوء تفاهم ها از راه پاسخگویی و از طریق رسانه های گروهی به شکل صادقانه و رفع شبهات و رسیدگی به انتقادات از سوی شهروندان و همچنین انعکاس این موضوعات به مدیران مربوطه و بازخورد مناسب به جامعه می باشد. و در این راستا نیاز به بروزرسانی نوع ارتباطات با شهروندان است.

هاشمی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی در عملیاتی سازی اهداف یک سازمان، نارضایتی شغلی در این حوزه را باعث بازدهی پایین سازمان مطرح کرد و نظر سنجی از کارکنان و قراردادن نتایج آن در اختیار مدیران را از موجبات تحکیم روابط میان کارکنان و مدیران سازمان دانست.

وی افزود: از جمله شاخص های ارزیابی یک روابط عمومیِ موفق که بسیار اهمیت دارد، میزان موفقیت آن روابط عمومی در تکریم ارباب رجوع، کارکنان و شهروندان است و این مولفه، هیچ گاه نباید تحت الشعاع موضوعات دیگر قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه، مدیران روابط عمومی ها، پیشنهادات و انتقاداتی مطرح نمودند و از جمله مصوبات این جلسه، پیگیری راه اندازی سایت شورا، تعیین و تعریف کمیته ها بر اساس اساسنامه و تعیین اعضای آن بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز