خبرگزاری کار ایران

در اداره کل ارشاد خوزستان برگزار شد؛

جلسه‌ی هماهنگی هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۱۳۳

جلسه‌ی هماهنگی هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با حضور شهلا شفیعی رئیس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک و محمد یاقوت‌پور رئیس انجمن نمایش استان، در اداره کل ارشاد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این باره گفت: پس از انتشار فراخوان این جشنواره با موضوع  فرهنگ شهروندی، مسائل اجتماعی و فرهنگ مقاومت، ٧٣ اثر از سراسر استان به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد که ٣٨ اثر بعد از مرحله‌ی بازخوانی، به بازبینی رسید. و در مرحله‌ی پایانی با نظر داوران، هشت اثر برای ورود به جشنواره انتخاب می‌شوند.

وی افزود: داوران مرحله‌ی بازخوانی، علی قاضی، مهدی درویش و فرخ بگ‌زاهدی و داوران مرحله‌ی بازبینی، مهدی درویش، علی قاضی و علی بنائیان هستند.

هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی از ١٢ تا ١٥ دی‌ماه ٩٥ در شهرستان باغملک برگزار می‌شود.

روزهای ١٢ و ١٣ دی‌ماه به اجرای نمایش‌های خیابانی اختصاص دارد و ورک‌شاپ‌های آموزشی برای کارگردانان شرکت‌کننده در جشنواره، در روزهای ١٤ و ١٥ دی‌ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است، احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، دبیر هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز