خبرگزاری کار ایران

با همت انجمنِ مردم نهادِ سبز و زیبا صورت گرفت؛

آغاز طرح زمستانه درختکاری با غرس نهال در شوشتر

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۵۲۰

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: با همت انجمن مردم نهاد سبز و زیبا و همکاری شهرداری، شورای شهر و اداره حفاظت محیط زیست شوشتر و به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام، بیش از ۱۰۰ اصله نهال از گونه های کُنار و برهان در مجاورت میدان محیط زیست کاشته و غرس گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی فتحی نیا، با بیان این خبر افزود: درختان، از انفالِ ارزشمند الهی و یکی از زیباترین موجودات آفرینش اند که علاوه بر خلق زیبایی باعث تزریق اکسیژن و تلطیف هوا و حفاظت از آب و خاک می گردند.

وی افزود: درختکاری زمستانه، نام طرحی است که انجمن سبز و زیبا در نظر دارد در زمستان امسال با هدف توسعه فضای سبز درون شهری و ترویج فرهنگ درختکاری با کاشت درختان در پارکها و زمینهای اختصاص یافته به فضای سبز اجرا نماید و در آخرین روزهای پاییز و در استقبال با فصل زیبای زمستان و به یمن میلاد پیامبر مهربانی آغاز این طرح از سوی فعالین و دوستداران محیط زیست در زمین مقابل اداره حفاظت محیط زیست با غرس نهال با دستان سبز این عزیزان نویدبخش رویشی سبز و پویا در کالبد شهرستان خواهد بود.

فتحی نیا ادامه داد: امیدواریم این فعالیتها همچنان با حضور و مشارکت بیشتر شهروندان ادامه یافته و روز به روز شاهد شهری سبزتر و هوایی پاکتر و به دور از آلایندگی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز