خبرگزاری کار ایران

شریعتی در آئین رونمایی از گنبد جدید علوی در نجف اشرف:

اقدامات بعدی مردم خوزستان، بازسازی حرم مطهر حضرت زینب (س) است

استاندار خوزستان در آئین رونمایی از گنبد جدید علوی در بارگاه منور امیر المومنین(ع) گفت: به حول و قوه الهی پس از رونمایی از گنبد جدید حرم امیر المومنین (ع) در نجف اشرف که مردم خوزستان آن را انجام دادند، به دنبال برخی اقدامات در سوریه و حرم مطهر حضرت زینب (س) هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در آئین رونمایی از گنبد جدید علوی در بارگاه منور امیر المومنین (ع) اظهارکرد: خوزستان دروازه ورود شیعه و تشیع علوی به ایران بوده و از این بابت مردم ایران به خوزستان مدیون هستند و این دین، تنها به دفاع مقدس و اقدامات جانانه استان خوزستان باز نمی‌گردد که این امر مایه مباهات خوزستانی‌هاست.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان همواره در خدمت اهل بیت(ع) بوده و هستند، اظهار داشت: مردم خوزستان در ترمیم و آبادانی بارگاه‌ها و حرم‌های اهل بیت(ع)، پیش قدم هستند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مردم خوزستان مفتخر به اقدامات تعمیر و مرمت و بازسازی حرم مطهر علوی هستند. استانداری و همه دستگاه‌های استان خوزستان از اقدامات خیر مردم خوزستان و ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان حمایت کرده و‌ می‌کوشیم تا اقدامات آنها به نحو مطلوب و احسن انجام شود.

شریعتی گفت: خادمی خاندان اهل بیت(ع) از سوی مردم خوزستان، مانند سایر مردم این استان و دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها، افتخار بزرگی است که آنها همواره پیش قدم بوده‌اند.

 

کد خبر : ۴۳۹۸۲۳