خبرگزاری کار ایران

در راستای هماهنگی جهت انجام مسئولیت اجتماعی صنایع صورت گرفت؛

دیدار رئیس آموزش‌وپرورش بندر امام از پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۱۵۹

این دیدار در راستای ایجاد هماهنگی و تبادل نظر پیرامون انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنایع صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش بندر امام خمینی با اعلام این خبر گفت: آموزش‌وپرورش، مکمل صنعت و پرورش دهنده نسل آینده نیروی انسانی صنعت می‌باشد.

در همین راستا و به‌منظور ایجاد هماهنگی جهت هدفمند نمودن همکاری‌های دوجانبه، دیداری از پتروشیمی مارون در منطقه‌ی ویژه اقتصادی پتروشیمی داشتیم.

محمد ابوعلی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور شریف موسوی، مدیرعامل پتروشیمی مارون برگزار شد، خواهان مشارکت این مجتمع بزرگ پتروشیمی در برنامه‌های آموزش‌وپرورش و رفع کاستی‌های موجود شدیم که خوشبختانه نتایج خوبی حاصل گردید.

وی افزود: صنعت، هرچه را امروز در بُعد آموزش‌وپرورش هزینه کند، در آینده سود آنرا خواهد دید. زیرا یک جامعه‌ی دانش‌آموخته و توسعه‌یافته در کنار صنایع، بسترِ مناسبی را جهت توسعه‌ی سرمایه‌گذاری و بهره‌وری بهتر، مهیا خواهد نمود.

ابوعلی گفت: خوشبختانه در این دیدار مدیرعامل پتروشیمی مارون، دید مثبتی به این موضوع داشت و امیدواریم در آینده شاهد ایفای نقش مثبت‌تر از صنایع در جامعه‌ی پیرامون، بخصوص آموزش‌وپرورش باشیم.

در این دیدار، رئیسیان معاون آموزش‌وپرورش بندر امام و احمد راشدی مسئول روابط عمومی و امور رسانه‌ای نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی، رئیس آموزش‌وپرورش بندر امام را همراهی نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز