خبرگزاری کار ایران

رییس هیات سوارکاری استان اعلام کرد:

هفته دوم کورس سوارکاری کشور، جمعه در اهواز برگزار می شود/ اعلام نتایج دور اول

رییس هیات سوارکاری استان خوزستان گفت: نخستین هفته از رقابت‎های کورس سوارکاری کشوری با شناخت نفرات برتر کورس‌های پنج گانه در اهواز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخوزستان،  فتاح کنعانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفته دوم کورس سوارکاری کشور، جمعه هفدهم دیماه در اهواز برگزار می شود.

‌کنعانی در خصوص نتایج دور اول این مسابقات گفت: مسابقات دور اول، روز جمعه دهم دیماه در اهواز و میدان سوارکاری برق منطقه‎ای این شهرستان به انجام رسید.

وی افزود:‌ این رقابت‎ها با شرکت ۳۵ رأس اسب خالص از استان‎های یزد، لرستان، کرمان و خوزستان در پنج کورس به انجام رسید.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با اشاره به نفرات برتر این مسابقات، عنوان کرد:‌ در کورس اول، علی زارعی با اسب "نابودگر" به مالکیت مسعود محمدپور از شوش و محمد مقدم با اسب "مروان عرب" به مالکیت عبدالحسین باوی از اهواز به ترتیب صاحب عناوین برتر شدند.

وی ادامه داد: در کورس دوم،‌ امین سگوند با اسب "نرون مسعود" به مالکیت یزدان علیخانی از شوش بر سکوی نخست ایستاد، امین جلیلی با اسب "لهیب النور" به مالکیت احمد شریفات از آبادان به مقام دوم دست یافت و علی ارتباطی نیز با اسب "نقیب السادات" به مالکیت سیدعیسی هاشمی از اهواز حائز رتبه سوم شد.

کنعانی در خصوص کورس سوم نیز گفت: ‌در این کورس، علی زارعی با اسب "مروان دانیال" به مالکیت محمد رجبی از دزفول به مقام نخست دست یافت و پس از او بهمن یک‎خلیلو با اسب "‌کیانشاه رفیع" به مالکیت محمد رجبی از دزفول دوم شد.

وی عنوان کرد:‌ در کورس چهارم، ابوالفضل دهقان با اسب "‌نریمان حیدری" به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد اول شد و بهمن یک‎خلیلو با اسب "نیوان قنبری" به مالکیت بهرام قنبری‎زاده از دزفول و علیرضا سپهوند با اسب "‌لنگر ضیاء" به مالکیت محمد پورضیاء از تبریز به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان بیان کرد:‌ در کورس پنجم نیز، ابوالفضل دهقان با اسب "مرداس" به مالکیت منصور دهقان‎پور از یزد و علیرضا سپهوند با اسب "‌گرین لرستان" به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد در جایگاه‎های اول و دوم قرار گرفتند و بهمن یک‎خلیلو با اسب "‌لرد قنبری" به مالکیت بهرام قنبری از دزفول سکوی سوم را از آن خود کرد.

وی توضیح داد:‌ در کورس‎های اول و سوم به دلیل این که تعداد شرکت‎کنندگان پنج نفر بود، تنها به مقام‎های اول و دوم جایزه تعلق گرفت.

 

 

کد خبر : ۴۴۳۶۲۵