خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

احداث مجموعه های اختصاصی برای سه رشته ورزشی در خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از احداث سه مجموعه اختصاصی برای سه رشته ی اتومبیلرانی، سوارکاری و تیراندازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده در خصوص جلسه ی مشترک با رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان، در مورد احداث سه مجموعه اختصاصی برای سه رشته در خوزستان، اظهارکرد:‌ از چند وقت پیش و به ویژه اوایل سال جاری جلساتی را با آقای حاجتی در خصوص راه‌اندازی چند پیست در چند رشته داشتیم که در نهایت وی نظرش بر این بود که سه طرح برای احداث پیست‌های اتومبیلرانی، سوارکاری و تیراندازی (تفنگ، ‌تپانچه و تیراندازی باکمان) ارائه داده شود.

کیانی زاده افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز سه طرح در خصوص احداث این سه پیست ارائه داد و باید بگویم نگاه آقای حاجتی به احداث این سه پیست ورزشی، نگاهی توام با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و گردشگری و توریستی است. به هر حال با احداث این سه پیست که جذابیت خاص خود را خواهند داشت، افراد بسیاری می‌توانند از استان و کشور و حتی کشورهای دیگر از آن بازدید داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ‌در نهایت، طرح‌های مربوط به این پیست‌ها ارائه شد، البته طرح مربوط به احداث پیست اتومبیلرانی، قبلا توسط نیروی انتظامی به عنوان شهرک آزمایش ارائه داده شده بود.

وی بیان کرد: وقتی طرح‌ها را ارائه دادیم، استقبال خوبی هم صورت گرفت و قرار شد کارهای اولیه آن به انجام برسد تا بعدا" طرح، با ورود به شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب برسد. اگر تا قبل از پایان سال این طرح‌ها در شورای برنامه‌ریزی به تصویب برسند، باید بگویم اتفاقات و اقدامات بزرگ و مهمی در حوزه ورزش رخ خواهد داد.

کیانی‌زاده گفت: ‌استاندار خوزستان و در کل، شورای برنامه‌ریزی استان، نگاه مثبتی به بخش توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین بخش توریستی و جهانگردی دارند.

وی یادآور شد: ‌همچنین باید بگویم شش هفت ماه پیش که معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به خوزستان سفر کرده بود طی جلسه‌ای که با آقای حاجتی داشت، این سه طرح در آن‌جا نیز مطرح شده بود. ان‌شاءالله همگی دست به دست هم دهیم تا این سه طرح بزرگ به تصویب برسند و در نهایت باعث پیشرفت بیشتر ورزش خوزستان شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: این سه پیست، کاملا استاندارد و به گونه ای احداث خواهند شد که جوابگوی فعالیت‌های بین‌المللی و جهانی باشند.

 

کد خبر : ۴۴۴۱۰۳