خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه امسال؛

تولید پتروشیمی بندرامام از ۴ میلیون تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۴۵۱

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام موفق شد بیش از ۴ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی را تا پایان آذرماه، روانه بازارهای مختلف داخلی و بین المللی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندر امام، این شرکت، تولید انواع محصولات خود را برای تامین نیاز داخل و نیز صادرات، بر اساس برنامه ریزی ها انجام می دهد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می شود تولید در این مجتمع پتروشیمی تا پایان سال جاری به حدود ۵.۵ میلیون تن برسد.

این گزارش می افزاید: تولید پتروشیمی بندر امام در آذرماه گذشته، ۴۱۳.۹۷ هزار تن بود که به بازارهای مختلف داخلی و خارجی عرضه شد.

گفتنی است که مدیر عامل مجتمع پتروشیمی بندرامام چندی پیش از افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات قابل فروش این مجتمع پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری خبرداده بود.

رضا امیری، گفته بود: درشش ماه نخست امسال حدود ۲.۵ میلیون تن محصول قابل فروش تولید کردیم که نسبت به سال گذشته در حدود ۲۰ درصد رشد داشته که در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شدند. این در حالی است که به دلیل کاهش قیمت انرژی در بازارهای جهانی این افزایش تولید از لحاظ ارزشی نسبت به سال های گذشته رشد چندانی نداشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز