خبرگزاری کار ایران

شهردار اهواز عنوان کرد؛

آمادگی برای احداث مرکز بزرگ چشم پزشکی جنوب غرب کشور در اهواز

شهردار کلان شهر اهواز، در دیدار با جمعی از چشم پزشکان مطرح این شهر، آمادگی خود را برای احداث مرکز بزرگ چشم پزشکی جنوب غرب کشور در اهواز، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سیدخلف موسوی در دیدار با جمعی از نخبگان چشم پزشکی اهواز با تاکید بر اینکه شهروندان اهوازی لایق ارائه ی بهترین خدمات درمانی و پزشکی هستند، اظهار داشت: مایه تاسف است که شاهد هستیم علیرغم توانمندی های غیرقابل انکار جامعه ی پزشکی استان، بسیاری از شهروندان برای ادامه ی درمان و ارائه خدمات پزشکی به سایر استان ها مراجعه می کنند.

وی بر لزوم احداث مراکز تخصصی پزشکی در اهواز تاکید و افزود: ایجاد تمرکز در ارائه خدمات پزشکی از مشکلات شهروندان خواهد کاست و شهرداری همه ی توان خود را برای ایجاد چنین مراکزی در سطح شهر به کار می بندد.

شهردار اهواز با اشاره به پتانسیل خوزستان جهت ایجاد توریسم پزشکی، گفت: مجاورت استان ما با کشور عراق فرصت ارزشمندی را برای توریسم پزشکی فراهم کرده و ارائه خدمات پزشکی و درمانی می تواند اشتغال زایی بالایی که مورد نیاز استان است، ایجاد کند.

وی تصریح کرد: خوزستان نیازمند یک مرکز بزرگ چشم پزشکی است و در اهواز، بستر تحقق این مهم را فراهم می کنیم.

موسوی خاطرنشان ساخت: با احداث مرکز چشم پزشکی اهواز، تحول بزرگی در سطح بهره مندی شهروندان از خدمات پزشکی و درمانی ایجاد می شود.

شهردار اهواز ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش درمان و پزشکی ضرورت همه ی دستگاهها، نهادها و بویژه موسسات مالی و بانکی است و شهرداری اهواز در کنار جامعه ی پزشکی برای رفع مشکلات شهروندان اهوازی و مردم شریف استان خواهد بود.

سیدخلف موسوی در پایان، از همه ی پزشکان و فعالان عرصه ی درمان برای فعالیت و سرمایه گذاری در این بخش در سطح شهر اهواز، دعوت کرد.

 

کد خبر : ۴۵۳۴۵۰