خبرگزاری کار ایران

توسط هیئت داوران؛

شانزده نمایش به بخش نهایی جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ استان‌های زاگرس‌نشین راه یافت

هیات داوران از بین آثار ارسالی به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ استان‌های زاگرس‌نشین، ١٦ نمایش را برای اجرای صحنه‌ای و خیابانی انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ استان‌های زاگرس‌نشین با آثاری از هنرمندان ١٢ استان کشور از ١٨ تا ٢١ بهمن‌ماه به میزبانی اندیمشک برگزار می‌شود.

در مدت چهار روز برگزاری این جشنواره در تالار خورشید، چهار نمایش خیابانی و ١٢ نمایش صحنه‌ای اجرا خواهد شد.

نمایش‌های خیابانی شامل «مین‌یاب» به کارگردانی رضا یونسی‌فرد از استان مرکزی، «عتیقه» به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد، نمایش «داریم زمین را دور می‌زنیم» از مرتضی امینی از امیدیه خوزستان و نمایش «کوچه» به کارگردانی امین پورمند از اندیمشک می‌باشد.

هم‌چنین، ١٢ نمایش صحنه‌ای راه یافته به بخش پایانی این جشنواره به شرح زیر می‌باشند:

«بچه های ته جاده آسفالت» به کارگردانی حسین اسدی از بوشهر - خارک ، «در این زنجیریان» از بهروز وفایی از اندیمشک ، «اعتراف به سبک متافیزیک» کاری از بهمن تقی پور از اهواز ، نمایش «بی مرگی» از اصغر کرمی از استان فارس ، نمایش «دقایقی با رضا» به کارگردانی سعید نوروزی از کرمانشاه ، «آبی ترین آسمان زمین» به کارگردانی محمدقاسمی از استان همدان ، نمایش «اراک - مشهد» کاری از بهمن پارساآرا از استان مرکزی ، «دوست دارم بهت بگم عینکی» به کارگرانی حسین مرادی از دیواندره استان کردستان ،« ٢ متر در ٢ متر جنگ» به کارگردانی محمد اسماعیل بیگی از استان ایلام ، «خرگوش سفید با چشمانی قرمز» کاری از حسین وحید دستجردی از استان اصفهان ، «ماضی بعید» از مهدی آشوب از اندیمشک و «سرگشتگان سعادت» از یوسف لطفی زاده از دورود استان لرستان.

هیات داوران، این آثار را از بین ٩٩ اثر خیابانی و صحنه‌ای ارسالی به دبیرخانه جشنواره انتخاب کرد.

بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ استان های زاگرس نشین که از ١٨ بهمن ماه در اندیمشک آغاز می‌شود، پنجشنبه شب ٢١ بهمن ماه با معرفی آثار و هنرمندان برتر این جشنواره به کار خود خاتمه می‌دهد

 

کد خبر : ۴۵۳۵۲۷