خبرگزاری کار ایران

رئیس مجتمع پتروشیمی تندگویان خبر داد:

تولید ۱۲۰ درصدی محصول در POLY F پتروشیمی شهید تندگویان

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، گفت : پس از پایان موفقیت آمیز پروژه افزایش ظرفیت در POLY F و درسرویس قرارگرفتن این کارخانه، باتلاش، مراقبت و کنترلهای همکاران واحدهای عملیاتی، از ۲۵ دیماه سال جاری تاکنون با رسیدن به ۱۲۰درصد ظرفیت اسمی، تولید این واحد به سقف ۴۸۰ تن در روز رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، محمدعیسی انوشا با کم سابقه خواندن این موفقیت در واحدهای پلیمری با توجه به شرایط و فرآیند تولید آنها، گفت: هم اکنون شرایط تحت کنترل بوده و درحال تنظیم واحد برای تست کارایی هستیم و تمام پارامترهای کیفی محصول مانند ویسکوزیته، رنگ و ... درشرایط بسیارخوبی قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از تمامی همکاران خصوصا" گروه مدیریت پروژه و گروه بهره برداری، گفت: این دستاورد نتیجه تدبیر و تلاش همه گروه های حاضر در این برنامه بوده که با تولید ۴۸۰ تن محصول پلی اتیلن ترفتالات در روز، موفق به ثبت رکورد بیشترین میزان تولید پلی استر در میان هفت واحد موجود پتروشیمی شهید تندگویان شدند.

لازم به ذکر است، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده اسید ترفتالیک خالص و پلی اتیلن ترفتالات درکشور می باشد که علاوه برانجام پروژه های افزایش ظرفیت POLY F و  POLY G ، پروژه خط انتقال پلیمر مذاب ازPOLY G به واحدهای نساجی را دردست اجراء داشته، همچنین درآینده ای نزدیک پروژه افزایش ظرفیت POLY H را نیز آغاز خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر : ۴۵۳۵۷۱