خبرگزاری کار ایران

توسط بازپرس ویژه قتل دادگستری آبادان؛

قتل مدیر دفتر نماینده آبادان قویا تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۰۹

بازپرس ویژه قتل دادگستری آبادان، موضوع فوت مدیر دفتر یکی از نمایندگان آبادان بر اثر قتل را قویا تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری این شهرستان، سعید موسی پور، اظهار کرد: شامگاه یکشنبه حدود ساعت 3:30 بامداد «نقیب کعبی»، مدیر دفتر «عامر کعبی» یکی از نمایند گان آبادان در مجلس شورای اسلامی در اثر تصادف به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام و در این بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی افزود: بر حسب وظیفه قضائی، تحقیقات لازم در خصوص اینکه این فرد واقعا در اثر تصادف فوت کرده است یا اینکه امر دیگری سبب مرگ وی شده است، انجام شد و تاکنون با توجه به گزارش معاینه جسد، بازسازی صحنه وقوع حادثه، معاینه محل، استماع شهادت شهود عینی و بازدید از خودروی مورد نظر موضوع فوت «نقیب کعبی» فقط تصادف بوده است.

بازپرس ویژه قتل دادگستری آبادان با تاکید به برخورد قضائی با افرادی که درصدد تشویش اذهان عمومی هستند، تصریح کرد: متاسفانه عده ای در فضای مجازی در حال انتشار پیام کذب مبنی بر به قتل رسیدن «نقیب کعبی» هستند که به طور حتم با این افراد متخلف که این اقدام نامتعارف را در گروه ها و شبکه های مجازی انجام دادند برخورد قضائی صورت می گیرد.

موسی پور خطاب به رسانه ها، گفت: از رسانه ها انتظار می رود از انعکاس اخبار خلاف واقع پرهیز کنند و چنین اخباری را فقط از منابع رسمی همچون روابط عمومی دادگستری آبادان دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز