خبرگزاری کار ایران

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان خبر داد؛

تدارک تشییع با شکوهِ ۲ شهید گمنام در منطقه شهرک نفت اهواز

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از آمادگی مناطق نفتخیزجنوب برای تشییع باشکوه ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه شهرک نفت اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ عباس ممبینی امروز هشتم اسفند در نشست خبری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام صنعت نفت جنوب ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این 2 شهید گمنام، چهارشنبه 11 اسفند و در آستانه سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه (س) و با حضور پرشور مردم شهید پرور و ولایتمدار اهواز و خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب، تشییع و در  شهرک نفت اهواز به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: یکی از این شهدای والامقام 29 ساله است که در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر نیز 20 ساله است که در منطقه زبیدات، به شهات نائل گشته است.

ممبینی همچنین یادآورشد: به منظور تشییع باشکوه این شهدای گرانقدر، شش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فرهنگی، کمیته پشتیبانی و مالی، کمیته فنی و عمران، کمیته انتظامی و حراست و امنیت در محل حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تشکیل شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، در ادامه خاطر نشان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در سطح بین الملل، صیانت از مرزها و امنیت داخلی کشور و دستیابی به فن آوری هسته ای صلح آمیز، مرهون تلاش ها و مجاهدت های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم است.

 

کد خبر : ۴۶۳۹۳۸