خبرگزاری کار ایران

شش شرکت عمدتا نفتی، معین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بحران ها

شش شرکت معین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف هماهنگی در حوادث و بحرانها، حول چهار محور ارتباطات، تجهیزات، مانورهای مشترک و جلسات هماهنگی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، روسای HSE و حراست معین 6 منطقه ی نفتی، بنادر و دریانوردی بندرامام، مسئولین و کارشناسان HSE وزارت نفت و پتروشیمی و تنی چند از کارشناسان سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز برای انجام هماهنگی مناطق معین در شرایط بحران میهمان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بودند.

پس از صدور حکم فرماندهی ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای مدیرعامل سازمان این منطقه از سوی سازمان پدافند غیرعامل و وزارت نفت، به جهت حساسیت منطقه به عنوان یکی از مناطق چهارگانه ی حیاتی وزارت نفت، اقدامات دنباله داری در این خصوص صورت گرفت.

یکی از این اقدامات، تدوین طرح شرایط اضطراری از سوی سازمان پدافند غیرعامل و ابلاغ آن به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بوده است و در این طرح، شش شرکت بعنوان شرکت های معین منطقه معرفی شده اند.

از میان بندهای هشتگانه ی وظایف شرکت های معین، چهار بند از آن شامل ارتباطات، تجهیزات، مانورهای مشترک و جلسات هماهنگی، مورد گفتگوی شرکت کنندگان در جلسه ی امروز بود.

فرمانده ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قصد دارد نتایج این جلسات را به صورت تفاهم نامه هایی جهت همکاری با شرکت های معین، تدوین و اجرایی کند.

 

کد خبر : ۴۶۳۹۵۶