خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه خبر داد:

تشریح مبانی طرح تحول نظام اداری در بنادر و دریانوردی خوزستان

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تبیین نقشه راه اصلاح نظام اداری در این اداره کل عنوان کرد: این کارگاه آموزشی با مشارکت اعضای شورای اداری، اعضای کمیته های پنجگانه و کارشناسان مسئول این مجتمع بندری، برگزار و ضرورت های جهانی و رقابتی موجود بین سازمان ها برای اعضای این کارگاه تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی عسکری با اشاره به نتایج موفقیت آمیز ارزیابی عملکرد مجتمع بندری امام خمینی(ره) در سال۹۴ ، خاطر نشان کرد: در ادامه این کارگاه، نقاط قابل بهبود شاخص های عملکردی بحث و بررسی گردید.

 معاون طرح و توسعه با اشاره به انجام پرسش و پاسخ توسط شرکت کنندگان در این دوره به منظور رفع ابهامات و کسب آگاهی بیشتر، عنوان کرد: حفظ جایگاه اداره کل در رده های بالای عملکردی جز با همکاری و همراهی همه ی آحاد سازمانی میسر نمی باشد و در همین راستا باید تمامی نیروهای انسانی تلاش خود را برای  استمرار این روند رو به رشد، در کسب امتیازات قابل توجه شاخص های عملکردی به کار بگیرند.

در این کارگاه آموزشی همچنین؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اشاره به الزامات اسناد بالا دستی ملی که بر ضرورت اصلاح و تحول نظام اداری تأکید فراوانی دارد، شاخص های هشتگانه این برنامه را به منظور نیل به این مهم تشریح کرد.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) طی سال های اخیر موفق شده با کسب  امتیازات بالا در شاخص های عملکردی در حوزه های اختصاصی و عمومی، گام های قابل ملاحظه ای را  به منظور تحقق اهداف اسناد بالا دستی طرح تحول نظام اداری کشور بردارد.

 

کد خبر : ۴۶۴۳۳۶