خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تشییع باشکوه ۲ شهید گمنام در مناطق نفتخیزجنوب

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال باشکوه خانواده صنعت نفت جنوب، امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند در پارک سلامت شهرک نفت اهواز تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این خصوص اظهار داشت: یکی از این شهدای والامقام، 29 ساله است که در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر نیز، 20 ساله است که در منطقه زبیدات، به درجه رفیع شهات نائل گردیده.

وی افزود: به منظور تشییع باشکوه این شهدای گرانقدر، شش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فرهنگی، کمیته پشتیبانی و مالی، کمیته فنی و عمران، کمیته انتظامی و حراست و امنیت در محل حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تشکیل شد.

همچنین در این مراسم، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا طی سخنانی اظهار داشت: شهدا نماد جمهوری اسلامی ایران هستند و اقتدار ایران اسلامی در داخل کشور و در سطوح مختلف بین  المللی، مرهون مجاهدت و فداکاری این شهدای گرانقدر است.

حجت الاسلام رضا حیدری مسئول قرارگاه فرهنگی صنعت نفت جنوب نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا برآورده کننده حاجتها هستند و امیدواریم که مسئولین و دست اندرکاران، برنامه های فرهنگی – مذهبی را در این مکان برگزار و خانواده ها نیز این محل را به عنوان زیارتگاه عشق، قرار دهند.

شایان ذکر است؛ در این آیین معنوی بیژن عالیپور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و روحانیون، جمعی از فرماندهان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و کارکنان صنعت نفت جنوب حضور داشتند.

 

کد خبر : ۴۶۵۲۲۱