خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد رضا اسحاقی" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بهبهان با همکاری یگان امداد، کلانتری 12 و پاسگاه های درونک و پل زهره این شهرستان، حین کنترل محورهای مواصلاتی تعداد 14 دستگاه خودروی سواری، وانت و کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سردار اسحاقی افزود: در بازرسی از خودرو های متوقف شده، تعداد 16 دستگاه تلویزیون، مقدار 24 تن برنج و 980 کیلوگرم لیمو خشک خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 680 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا 14 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

سردار اسحاقی در خاتمه خاطرنشان کرد: این عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کد خبر : ۴۶۵۹۴۱