خبرگزاری کار ایران

با حضور کلیه ی اعضاء؛

هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان برگزار شد

هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان با دستور کار پی گیری مصوبات جلسات گذشته و ارائه عملکرد کمیته ها و شرح مسائل، مشکلات و نیازسنجی انتخابات، امروز در استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه، علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات خوزستان در خصوص نقش کمیته حراست و استعلامات در پی گیری و اخذ استعلام گواهی عدم سوء پیشینه و موارد مرتبط، مطالبی مطرح کرد و از کمیته فناوری اطلاعات و پشتیبانی خواست تا با هماهنگی فرمانداران، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری انتخابات حوزه های انتخابیه شهرستان های استان را بررسی و نیاز سنجی کنند.

وی در ادامه، پیرامون آموزش مجریان و عوامل اجرایی انتخابات استان و تهیه برنامه ی زمان بندی و آماده سازی بسته آموزشی انتخابات تاکید کرد.

همچنین فضل اله پور دبیر ستاد انتخابات خوزستان در این جلسه مطالبی درباره مصوبات جلسات گذشته بیان کرد و از مسئولان و اعضای کمیته های ستاد، خواست تا گزارش عملکرد کمیته خود را پیرامون مصوبات جلسات پیش ارائه نمایند.

سپس دیگر اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان گزارش عملکرد کمیته های خود را ارئه کردند.

در این جلسه مقرر شد به منظور تسهیل در امر پاسخگویی به استعلامات و دریافت عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستاها با هماهنگی فرماندهی انتظامی و متولیان آن در حوزه انتخابیه، ابلاغ استعلامات در کوتاه ترین زمان ممکن به واجدین اقدام شود.

 

کد خبر : ۴۶۶۷۸۸