خبرگزاری کار ایران

دادستان آبادان:

خانواده های شهدا و ایثارگران, منشاء خدمات ارزنده ای برای کشور بوده اند

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران منشا خدمات ارزنده ای برای کشور بوده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، ناصر غلامی در آئین تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید "دفتر حمایت از ایثارگران" این دادگستری، با بیان اینکه شهدا و ایثارگران نزد خداوند متعال دارای جایگاه والا و رفیع هستند، اظهار کرد: مبارزه در راه خدا، شکست ندارد و هرکسی در این راه جهاد کند بی شک به پیروزی دست خواهد یافت.

وی، شهدا و ایثارگران را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین منافع و ذخایر معنوی در دفاع مقدس برشمرد و افزود: بی شک این ذخایر معنوی هیچ گاه تمام شدنی و فراموش شدنی نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان با تاکید بر اینکه شهدا و ایثارگران، حیات دوباره به کشور بخشیدند و نشاط، شادی و امنیت را برای سرزمینمان به ارمغان آوردند، عنوان کرد: هیچ گاه اجازه نخواهیم داد خون شهدایمان پایمال شود و همواره حافظ آرمان ها و اهداف آنها خواهیم بود.

غلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با تشکیل بسیج مردمی، بزرگترین سد و مانع را در مقابل دشمنان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بر این باوریم که خانواده های شهدا و ایثارگران منشاء خدمات ارزنده ای برای کشور بوده اند، توضیح داد: ممکن است خانواده های ایثارگران با قوانین حقوقی آشنا نباشند به همین دلیل دفتر حمایت از ایثارگران می تواند در این امر نقش مهمی را ایفا کند.

نقش نیروهای مومن در احقاق حق مردم

حجت الاسلام عبدالرزاق بدری، معاون قضایی دادگستری آبادان نیز در این آئین اظهار کرد: خدمات زیادی بسیج به مردم می دهد و هرچه بیشتر از نیروهای مومن استفاده شود اطمینان خاطر داریم احقاق حق می شود.

نگاه ویژه دادگستری آبادان به شهدا و ایثارگران

مجید حسین زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این آئین، اظهار کرد: وقتی روحیه بسیجی و مردمداری را می بینم، انرژی مضاعف می گیرم.

وی ادامه داد: دفتر حمایت ایثارگران آبادان مطلوب، فعال و پویا است که این موضوع نشان دهنده تعامل و نگاه ویژه دادگستری آبادان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به اینکه خانواده های رزمنده و ایثارگر زیادی در این منطقه زندگی می کنند، تاکید کرد: امید است که برادران و خواهران بتوانند به این خانواده های عزیز همچون همیشه خدمت کنند.

در این آئین «امید صحابی» به عنوان مسئول جدید دفتر حمایت از ایثارگران دادگستری آبادان معرفی شد.

 

کد خبر : ۴۶۸۰۳۲