خبرگزاری کار ایران

استاندارخوزستان در شادگان:

اختصاص۲۰ میلیارد ریال اعتبار به توسعه تالاب شادگان /احداث جزیره گردشگری جدید در این تالاب

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید امکانات لازم برای بازدید میهمانان نوروزی و گردشگران از تالاب بین المللی شادگان فراهم شود، گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تامین زیرساخت های تفریحی و گردشگری برای این تالاب اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضاشریعتی صبح امروز شنبه در سفر به شهرستان شادگان و بازدید از تالاب بین المللی شادگان، اظهارکرد: برای تامین زیرساخت مناسب و پذیرایی از میهمانان نوروزی مدیریت تالاب بین المللی شادگان به شهرداری شادگان واگذار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص اعتبار، در تعطیلات نوروزی امکانات مناسبی برای میهمانان فراهم شود. با توجه به موقعیت استراتژیک، اقتصادی و تالاب بین المللی شادگان می توان گام موثری برای رونق بخشی اشتغالزایی در بخش های مختلف تالاب فراهم کرد.

شریعتی تصریح کرد: به منظور توسعه گردشگری در منطقه و جذب گردشگر داخلی و خارجی، جزیره گردشگری جدیدی در کنار جزیره موجود ساخته می شود.

احمد جعفری نسب، سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این دیدار با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه در راستای توسعه اشتغال شهرستان، افزود: تالاب شادگان با جاذبه های خاص خود این ظرفیت را دارد تا به منبع درآمد مناسب برای اهالی تبدیل شود.

وی گفت: امسال امکانات بیشتری برای میهمانان نوروزی و گردشگران در تعطیلات نوروزی فراهم می شود.

در بازدید استاندار خوزستان از تالاب شادگان، جمعی از مدیران کل ادارت استان و حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

 

کد خبر : ۴۶۸۵۹۶