خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز؛

از روسای انجمن های فرهنگی هنری و هنرمندان فعال بندر امام خمینی تقدیر شد

این مراسم ظهر امروز چهارشنبه در آستانه ی سال جدید و به پاس زحمات و تلاش های روسای انجمن های فرهنگی هنری بندر امام خمینی، با حضور حجت الاسلام تابش امام جمعه، قنبری بخشدار و اهالی فرهنگ و هنر بندر امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در این مراسم که با هدف قدردانی از زحمات انجمن های فرهنگی هنری برگزار شد، سید ستار فاطمی ضمن تبریک سال جدید، گزارشی از فعالیت های فرهنگی هنری در سال 95 ارائه نمود.

وی به برنامه های فرهنگی هنری سال 96 اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم با همکاری هر چه بهتر عزیزان و دلسوزان واقعی فرهنگ و هنر، در این حوزه ی خطیر، بهتر از گذشته ادای دین نماییم.

در ادامه ی نشست حجت الاسلام تابش امام جمعه ی بندر امام در سخنان خود به حوزه ی هنر اشاره نمود و گفت: هر چیزی که در قالب هنر گنجانده نشود ماندگاری نخواهد داشت.

وی گفت: هنرمندان این منطقه مانند سایر بخش ها با کمبودهای فراوانی مواجه هستند که امیدوارم با درایت مسئولین، این کمبودها رفع گردد.

آرش قنبری بخشدار بندر امام خمینی نیز ضمن اعلام آمادگی همه ی جانبه خود از اصحاب فرهنگ و هنر، گفت: تمام تلاش خود را در سال 96 جهت احیای هر چه بهتر حوزه ی فرهنگ و هنر از سر خواهیم گرفت و انتظار داریم با همکاری همدیگر و بدون توجه به حواشی و گذشته ی شهرستان تلاش نماییم.

وی از آمادگی کامل برای اجرای یک پروژه زیربنایی در حوزه هنر خبر داد و از هنرمندان حاضر در جلسه خواست تا پیشنهادات خود در این زمینه را اعلام نمایند.

در این مراسم در حوزه شعر و ادبیات از ذوالفقار شریعت، عبدالعظیم عربی، گودرزعباسی، لیلا سپهری تجلیل شد.

همچنین  در حوزه هنرهای تجسمی از امجد حلبی نژاد، فیصل طیارزاده،  مسلم مرادی، فاطمه بنی کعب و در حوزه هنرهای نمایشی نیز از مهرداد حق شناس، مهدی حیدری، امیر زبیدی وحجت الاسلام سجاد فرجی تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم در حوزه فیلم وعکس، از عبدالرحمان یابری و در حوزه موسیقی از سیدمحمد بزاز، وحید فلاحی و احسان عبدی که از هنرمندان فعال در سال 95 بودند، تقدیر گردید.

photo_2017-03-15_14-47-07

تجلیل از هنرمندان بندر امام

کد خبر : ۴۷۰۲۲۲