خبرگزاری کار ایران

باحضورمدیرعامل برگزارشد؛

آخرین نشست هم اندیشی مدیران ارشد مناطق نفتخیزجنوب در سال 95

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آخرین نشست هم اندیشی مدیران ارشد این شرکت در سال 1395 امروز چهارشنبه 25 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور در این نشست ضمن تبریک 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران  و تقارن این روز با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) به اقدامات  این شرکت در سال 1395 اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت های انجام گرفته در سال جاری در مناطق نفتخیزجنوب با محوریت اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی افزود: بازگشت تولید نفت به دوران پیش از تحریم ها که با همت، درایت و پشتکار مدیران و کارکنان مستعد و خلاق مناطق نفتخیزجنوب انجام شد، از جمله امور مهمی بود که با هدف تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری انجام شد و رونق و تحرک اقتصادی کشور را در پی داشت.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی، سرمایه اصلی سازمان محسوب می شود، یادآورشد: اهتمام به وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای غیر رسمی بویژه ارکان ثالث و قراردادی از سوی مسئولین ارشد صنعت نفت در دستور کار است و امیدواریم با تمهیداتی که فراهم شده در سال آینده، شاهد بهبود معیشت و وضعیت این گروه از کارکنان باشیم.

وی همچنین یادآورشد: به منظور سرعت بخشیدن به اصلاح ساختار مدیریت های ستادی و شرکت های تابع مناطق نفتخیزجنوب، کارگروهی ویژه تشکیل شده و در این مدت، اصلاح ساختار 26 سازمان را به سرانجام رسانده است.  

عالی پور با اشاره به روال جاری در شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، از مدیران عامل و مدیران و روسای سازمان های ستادی خواست، در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی به منظور انجام وظایف محوله، در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

همچنین در این نشست، مدیران ارشد مناطق نفتخیزجنوب و شرکت های تابع با ارائه گزارش مختصر،  موفقیت ها و چالش های سال 1395 مهمترین مسائل و مشکلات حوزه عملیاتی و کاری خود را برشمرده و راهکارهایی نیز ارایه نمودند. 

 

کد خبر : ۴۷۰۲۹۹