خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان درهماش پیاده روی خانوادگی در شوش:

اولویت ورزش خوزستان در سال 96بر گسترش ورزش پیاده روی همگانی است

استاندار خوزستان با تاکید بر گسترش ورزش پیاده روی همگانی در استان، گفت: اولویت ورزش خوزستان در سال 96 برگزاری پیاده روی همگانی در تمام شهرهای استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز جمعه درهماش پیاده روی خانوادگی در شوش افزود: پیاده روی همگانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای میزبانی مسابقات جهانی در خوزستان، افزود: خوزستان برای برگزاری تمام مسابقات، میزبان خوبی است که میزبانی مسابقات وزنه برداری و همچنین مسابقات جهانی کشتی از این دست به شمار می رود.

وی با تاکید بر اجرای پیاده روی همگانی در شهرهای مختلف این استان، گفت: این همایش با هدف تشویق خانواده ها به فعالیت ورزشی در شهرهای شوش، اندیمشک و آبادان برگزار شده که با استقبال گرم مردم این شهرستان ها روبرو بود.

رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش نیز ضمن معرفی برخی از جاذبه های گردشگری شوش و همچنین آثار تاریخی و باستانی این شهرستان از تمامی مسافران نوروزی خواست تا شوش را به عنوان مقصد گردشگری خود در ایام عید انتخاب نمایند.

وی گفت: امیدواریم تا حضور گسترده اینچنینی مردم در همایش پیاده روی خانوادگی تمرینی باشد تا همه با حضور پرشور خود در روز 29 اردیبهشت سال 96 پای صندوق های رای حاضر و سرنوشت این کشور را رقم زنند.

"نجاتی" ورزش همگانی را راهکار مناسبی برای تشویق خانواده ها به فعالیت های ورزشی عنوان کرد و گفت: ورزش همگانی با استقبال خانواده ها در شهرستان شوش رو به گسترش است.

در این همایش که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در آستانه سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین در شوش برگزار شد شرکت کنندگان مسیر 2 کیلومتری از حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) تا پارک میراث را طی کردند.

اجرای ورزش های رزمی و باستانی نیز از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان نیز، با قرعه کشی بین شرکت کنندگان، یکدستگاه خودرو تعدادی دوچرخه، سکه بهار آزادی و صدها جایزه که به همت هیئت ورزشهای همگانی استان خوزستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش با همکاری فرمانداری، شهرداران و تعدادی از ادارات و شرکتهای صنعتی شهرستان شوش، تامین شده بود بین شرکت کنندگان توزیع شد.

 

کد خبر : ۴۷۰۷۴۶