خبرگزاری کار ایران

با دستور دادستان صورت گرفت؛

معدوم‌سازی ۲۵ هزار قوطی کنسرو مرغ غیرسالم در آبادان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۷۵

مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی 25 هزار قوطی کنسرو مرغ غیرسالم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید جابر پورشعیب، اظهار کرد: بعد از بازرسی کارشناسان غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان، آنها نسبت به سلامت یکسری کنسروهای مرغ مشکوک شدند و بلافاصله محموله را توقیف کردند.

وی افزود: بعد از نمونه‌برداری از این کنسروها، محموله به آزمایشگاه معتبر سازمان غذا و دارو در تهران ارسال شد و پس از انجام آزمون، جوابیه ارسال‌شده به معاونت، غیر منطبق اعلام شد. پورشعیب خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیته فنی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان مطرح شد و بعلت غیرمنطبق بودن و آسیب رساندن به سلامت مردم، این کنسروها غیر قابل مصرف انسانی اعلام شدند.

وی در همین خصوص تصریح کرد: این محموله حاوی 25 هزار قوطی 180 گرمی کنسرو مرغ بوده که پس از طی مراحل قانونی توسط دادستانی دستور انهدام داده شد و این کنسروها در حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان معدوم شدند.

وی از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی؛ موضوع را از طریق سامانه 1490 و یا حضوری به معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز