خبرگزاری کار ایران

حسین زاده اعلام کرد:

رشد ۱۸ درصدی آمار داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان نسبت به دوره قبل

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۵۳

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان، گفت: براساس گزارشی که از تهران دریافت کردیم در این آمار داوطلبان شورای شهر و روستاها در خوزستان نسبت به دوره گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین حسین زاده در جلسه ستاد انتخابات این استان که شب گذشته برگزار گردید، با ابراز خرسندی از روال کار ستاد انتخابات خوزستان، گفت: خوشبختانه کار، طبق برنامه، روند خوبی را طی کرده است.

وی افزود: براساس گزارشی که از تهران دریافت کردیم در این آمار داوطلبان شورای شهر و روستاها در خوزستان نسبت به دوره گذشته 18 درصد رشد داشته است.

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان همچنین بر آموزش در روند کار تاکید کرد و افزود: سرکشی از شهرستان ها و بخش ها از روز گذشته آغاز شده و بطور مستمر ادامه می یابد، و باید یکی از اعضای کمیته فناوری حتما در این بازدید ها حضور داشته باشد.

فضل الله پور دبیر ستاد انتخابات نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم جهت استفاده از ظرفیت امکانات دستگاه های اجرایی دیگر برای همکاری با ستاد انتخابات انجام شده و جانمایی های لازم جهت ملزومات انتخابات صورت گرفته است. همچنین بازدید و سرکشی از حوزه های انتخابیه جهت شناسایی کاستی های نرم افزاری و سخت افزاری از روز گذشته آغاز شده است.

قلاوند رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خوزستان نیز بیان کرد: فعالیت های عملیاتی این کمیته در سطح شهرستان ها و بخش ها و هماهنگی لازم با نیروی انتظامی در حال انجام است.

سزاری رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات خوزستان هم عنوان کرد: درصورت اعلام آمادگی وزارت کشور مبنی بر انجام آزمایشی انتخابات الکترونیکی در برخی شهرها،  2 شهر از خوزستان به عنوان پایلوت الکترونیکی شناسایی شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز