خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

مجتمع آموزش و فنون اهواز، نماد بالندگی آموزش در صنعت نفت است

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۲۳

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: مجتمع آموزش و فنون اهواز نماد بالندگی آموزش در صنعت نفت محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور روز گذشته در آیین معارفه رییس مجتمع آموزش و فنون اهواز، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این مجتمع، ظرفیت و پتانسیل های مناسبی در زمینه تربیت نیروی انسانی در اختیار دارد که امیدواریم از این پس، پویاتر از گذشته ایفای نقش کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح ساختار سازمانی و ارتقاء رتبه های آموزش و فنون اهواز در دست اجراست، از رییس جدید مجتمع آموزش و فنون خواست تا با تعامل و همفکری کارکنان، در راستای پویایی و بالندگی این مجتمع، گام بردارد.

ابراهیم منصور نژاد مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این مراسم ضمن تمجید از همکاری کارکنان مجتمع آموزش و فنون اهواز طی یک سال اخیر، اظهار امیدواری کرد که این مجتمع با ظرفیت های متعددی که در اختیار دارد به جایگاه واقعی خود دست یابد.

سعید غلامی رییس مجتمع آموزش و فنون اهواز نیز در این آیین با بیان اینکه آموزش، زیربنای توسعه هر مملکتی است و بدون آموزش، هیچ کشوری بالنده نمی شود، اظهار امیدواری کرد با مشارکت تمامی کارکنان در راستای اهداف این مجتمع، گام برداریم.

همچنین در این نشست، برخی از کارکنان مجتمع آموزش و فنون اهواز در زمینه ارتقاء و شکوفایی این مجتمع سخنانی ایراد کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز