خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبادان خبر داد:

آغاز اجرای طرح ساماندهی دستفروشان آبادان

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۵۵

رئیس دادگستری آبادان از آغاز اجرای طرح ساماندهی دستفروشان این شهر با پیگیری های ویژه دادگستری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیروس محمدی زاده اظهار کرد: پس از سال ها دغدغه مسئولان آبادان در خصوص ساماندهی دستفروشان در این شهر، با ورود دستگاه قضایی و ارشادات رئیس کل دادگستری استان خوزستان برای این طرح برنامه ریزی شد و از روز دوشنبه بیست و یکم فرودین ماه به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: برای طرح ساماندهی دستفروشان آبادان پیگیری های گسترده و شبانه روزی از سوی دادگستری آبادان صورت گرفت و با وحدت، همراهی و تعامل کلیه مسئولان و جدیت دستگاه های اجرایی شهر آبادان و همچنین با برگزاری جلسات کارشناسی شده چندین ساعته در این دادگستری مصوبات خوبی حاصل شد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری از جزئیات کامل نحوه ساماندهی دستفروشان آبادان اطلاع داشتند، افزود: در این جلسات امام جمعه آبادان، دادستان آبادان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، شهردار آبادان، رئیس راهنمایی و رانندگی آبادان، فرمانده نیروی انتظامی آبادان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان، رئیس اتاق اصناف آبادان و سایر مسئولان شهری حضور داشتند.

رئیس دادگستری آبادان عنوان کرد: از کلیه مسئولانی که با دادگستری آبادان برای ساماندهی دستفروشان همراه شدند تشکر و قدرانی کرده و اعتقاد دارند مردم این شهر شایسته ارائه بهترین خدمات هستند و دادگستری آبادان در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی دستفروشان بدون مدت زمان معین و به صورت دائم انجام می شود، گفت: در حال حاضر واحد اجرائیات شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و آتش نشانی با هماهنگی دادگستری آبادان از ساعات اول صبح تا شامگاه در حال اجرای طرح ساماندهی دستفروشان هستند و از کلیه عوامل اجرایی به ویژه واحد اجراییات شهرداری آبادان تشکر می کنم.

وی با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای دستفروشان، توضیح داد: در حال حاضر دستفروشان  در بازار شب آبادان واقع در خیابان دبستان مستقر شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز