خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان تأکید کرد:

ضرورت پرداخت بموقع خسارات کشاورزان خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۴۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان امروز شنبه در دیدار معاون خدمات بیمه ای صندوق بیمه کشاورزان استان با وی نسبت به پرداخت بموقع کشاورزان از سوی این صندوق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حاجی زاده در این دیدار که در دفتر اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزارشد، گفت: باتوجه به ظرفیت سرشار کشاورزی خوزستان می بایست کلیه دستگاه های اجرایی استان با بهره مندی از توان صداوسیما و رسانه ها بربسترسازی و فرهنگ سازی بیمه محصولات کشاورزی استان اهتمام ورزند.

وی تاکید کرد: اجرای تعهدات بیمه ای و پرداخت بموقع خسارات به کشاورزان در اولویت قرار گیرد و اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در راستای فرهنگ سازی بیمه کشاورزان وحمایت از صندوق بیمه مربوطه استان پیش قدم خواهد بود و در این راستا جلساتی را بمنظور تحقق این مهم برگزارخواهیم نمود.

دراین جلسه، محمد آلاله معاون خدمات بیمه ای صندوق کشاورزان ضمن آرزوی سالی کم خطر، گزارشی از صندوق بیمه گشاورزان خوزستان ارایه داد و از پرداخت 50 درصدی خسارات سیل سال گذشته در شهرستانهای اهواز، شوش، شعبیه شوشتر و دزفول خبر داد.

وی اضافه کرد: امسال 715 هزار هکتاراز زمین های کشاورزی محصولات گندم  بیمه شده است و کارشناسان این صندوق درحال پایش و رصد خسارات احتمالی خشکسالی امسال هستند و در این جهت، استان خوزستان را پهنه بندی کرده و کارشناسان باتجهیزات خاص از ابتدای فصل کاشت تا زمان برداشت محصولات، زمین های کشاورزی را مورد پایش قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز