خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان:

تخصیص یک هزار و 500 میلیارد تومان برای بهبود و توسعه شبکه های برق خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۴۰

مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از تخصیص یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود و توسعه شبکه های برق این استان از سوی دولت تدبیر و امید خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، "محمود دشت بزرگ "در شورای پایایی شبکه برق استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: دولت تدبیر و امید برای بهبود و توسعه شبکه‌های برق استان خوزستان اعتباری معادل یک‌هزار و500 میلیارد تومان تخصیص داده است.

وی با تشریح چگونگی تقسیم این اعتبار در حوزه های انتقال و توزیع شبکه های برق، اظهارداشت: اعتبار موردنیاز برای بهبود و توسعه شبکه های برق استان خوزستان پنج هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان گفت: اعتبار تخصیص یافته برای بهبود و توسعه شبکه های برق این استان برای یکدوره سه ساله است.

دشت بزرگ با تشریح فعالیت های مستمر برای گاهش خاموشی ها در زمان گردو غبار استان خوزستان، تصریح کرد: بعد از گردو غبار این استان تاکنون 97 ایستگاه برق بطور کامل شستشو شده است.

وی افزود: یک هزار و 609 کیلومتر خطوط انتقال برق باید شستشو شود که تا پایان سال گذشته 88 درصد معادل یک هزار و 377 کیلومتر شستشو شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان با اشاره به وضعیت خاص اقلیمی این استان و گرمای آن، خاطرنشان کرد: شستشو شبکه های انتقال و توزیع در این استان باید سالیانه شستشو تا شاهد مشکلات گذشته نباشیم.

دشت بزرگ گفت: شاید پیک برق امسال شرایط بحرانی را داشته باشد که برنامه ریزی های مستمری برای جلوگیری از خاموشی ها تاکنون انجام شده است.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز