خبرگزاری کار ایران

به دلیل وقوع گرد و خاک؛

پس از آبادان و خرمشهر، مدارس شادگان هم تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۶۹

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان براساس گزارش اداره کل هواشناسی این استان مبنی برورود گرد و خاک ازسمت عربستان و الودگی هوا، نوبت بعدازظهر کلیه مقاطع تحصیلی به جز دانشگاهها درشهرستان های آبادان؛ خرمشهر و شادگان را در روز شنبه نهم اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان خوزستان صبح امروز شنبه توده گردوخاک از شمال عربستان وارد خاک خوزستان شد که سبب کاهش دید افقی در شهرهای واقع در غرب، جنوب و غرب و مرکز استان گردید که تداوم این شرایط کم و بیش با گسترش به دیگر مناطق تا اواخر وقت امروز  پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی خوزستان اضافه کرده است: به دلیل نفوذ سامانه کم فشار احتمال وقوع بارش های پراکنده در سطح استان و در برخی مناطق همراه با رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه از امروز تا روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه خواهیم داشت.

در این گزارش اضافه شده است که  کلیه دستگاههای مرتبط؛ مراکز درمانی و بهداشتی و خدماتی شهرستان درحالت آماده باش باشند. همچنین پست ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه های آبرسانی مورد بازدید قرار گیرند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان  همچنین نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، عشایر، کشاورزان، دامداران، صیادان و غیره برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تاکید و از مردم به ویژه بیماران خواسته است که  از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند و  از ماسک مناسب در هنگام گردوغبار استفاده نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز