خبرگزاری کار ایران

چنگلوایی:

خسارت کشاورزان خوزستان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۳۴۲

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: صندوق بیمه کشاورزی، غرامت بیمه گذاران خسارت دیده بخش کشاورزی استان خوزستان را که افزون بر 665 میلیارد ریال بود پرداخت نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیخسرو چنگلوایی با بیان این مطلب که  پدیده های جوی از جمله سیل ،خشکسالی، تگرگ، توفان و تندباد و انواع بیماری های دام وطیور ازجمله خساراتی هستند که همیشه بخش کشاورزی و دامی را  مورد تهدید قرار می دهد، گفت: صندوق بیمه کشاورزی تمامی غرامت بیمه گذاران خسارت دیده  بخش کشاورزی استان را که بیش از 665 میلیارد ریال بود، پرداخت نمود.

چنگلوایی افزود: همچنین بخش عمده مطالبات خسارت دیدگان سال های 95-94 و نیز خسارت بیمه شدگانی که در سال 96-95 در بخش دام و طیور دچار خسارت شده بودند پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در طی سال های مذکور بیش از 665 میلیارد و 154 میلیون ریال خسارت به  بخش های  زراعت، باغبانی، دام و طیور، آبزیان، مرتع و ...  وارد شد که طی سه مرحله حدود 63 هزار نفر تاکنون مطالبات خود را دریافت کردند.

چنگلوایی ادامه داد: تعداد کل افراد بیمه شده 106 هزار و 78 نفر می باشد که حدود 70 هزار نفر دچار خسارت گردیده بودند.

وی افزود:  مابقی مطالبات بیمه شدگان در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز