خبرگزاری کار ایران

علی ساری خطاب به مخالفان دولت:

فضای واقعی جامعه را به زور وارونه جلوه ندهید/هر چند در حق خوزستان ضعیف عمل شده، ولی در کنار دولت هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۸۸۳

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد بانوان خوزستان دکتر روحانی گفت: پایه رأی اصلاح طلبان و اصولگرایان مشخص است و آن دسته که همیشه ساز مخالف میزنند بدانند فضای واقعی جامعه را نمی شود با زور وارونه جلوه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی ساری افزود: اگر چه نقدهایی به دولت وجود دارد اما ما بی انصاف نیستیم و گام های بزرگی که در بُعد ملی برداشته شده را نادیده نمیگیریم.

وی تصریح کرد: در پاسخ به سئوال یکی از اعضای پایداری که چندی پیش در بحث قاچاق بشدت دولت را مورد نقد قرار داد ،باید گفت: کاهش ١٠ میلیارد دلاری رقم کمی نیست و بسیار تحسین برانگیز است.

این نماینده مجلس ادامه داد: رقیبان اصلی روحانی، قالیباف و رییسی هستند که روزمه رییسی بهترین دلیل است که در آینده چه سهمی خواهد داشت.

ساری اذعان داشت: قالیباف شاید در حوزه اجرایی قوی باشد، اما نه در هر اجرایی. چرا که در حوزه عمرانی هیچکس نمی تواند منکر پارک های از دست رفته تهران باشد.

وی افزود: ممکن است عده ای از توسعه مترو تهران بعنوان قدرت اجرایی وی سخن گویند، اما من در پاسخ به آنها باید بگویم همه کشور مترو نیست.

ساری در پایان گفت: ما به این شرایط راضی هستیم و می خواهیم اوضاع از این بدتر نشود. اگر چه در حق خوزستان ضعیف عمل شده است اما در این برهه زمانی ما در کنار دولت هستیم و از خودگذشتگی خود را به دولت ثابت می کنیم و اگر برای گوشه ای از ایران قدمهایی برداشته شده می گوییم ما در کنار شماییم چرا که همه جای ایران سرای من است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز