خبرگزاری کار ایران

گرایلو، خبر داد؛

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه دریایی بنادر خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۰۹

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: در نشست مشترک مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران دریایی بنادر خوزستان، راهکارهای پیشنهادی برای رفع چالش ها و مسائل دریایی بنادر استان به منظور بهبود خدمات رسانی به مشتریان بررسی گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، گرایلو اظهار داشت:  در نشست مشترک مدیرکل امور دریایی و هیأت همراه با مدیران حوزه ی دریایی بنادر استان خوزستان، پس از بررسی چالش ها، مسائل و نیازهای بنادر خوزستان در امر خدمات رسانی به مشتریان، راه های عملی و شیوه های مدیریتی به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی به آنان و تسهیل در رفع مشکلات موجود، برای تصویب نهایی در سازمان بنادر و دریانوردی ارائه گردید.

معاون دریایی و بندری، بازدید میدانی از وضعیت شناورهای خدمات رسان و راهنمابر، مشاهده ی روند های اجرایی در بخش های مختلف از جمله تعمیر و نگهداری، بازرسی و کنترل کشتی ها، آب نگاری و لایروبی را از دیگر برنامه های مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و هیأت همراه طی این سفر برشمرد.

گرایلو همچنین در تشریح اهداف این نشست های مشترک و بازدید ها که با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه انجام شد، تمرکز بر چالش های بخش های مختلف حوزه دریایی، برطرف کردن نارسایی و کمبود ها در این بخش ها و تدوین برنامه بودجه بندی برای هزینه کرد به منظور رفع کمبودها را از اهم این اهداف عنوان نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز