خبرگزاری کار ایران

بازسازی و افتتاح مدرسه روستای صفیره توسط شرکت نفت و گاز کارون

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۸۸

دبستان 3 کلاسه عدالت روستای صفیره در بخش غیزانیه که توسط بسیج سازندگی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بازسازی شده بود، طی مراسمی افتتاح و تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این آئین با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت نفت و گاز کارون، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، رئیس و معاونان آموزش و پروش ناحیه 2 اهواز، جانشین پایگاه مقاومت بسیج ناحیه امام علی (ع)، جمعی از روحانیون، بخشدار غیزانیه، دانش آموزان و اهالی روستای صفیره برگزار شد. 

فرمانده پایگاه بسیج شرکت کارون در آیین افتتاح این مدرسه با قدردانی از حمایت های مدیرعامل و هیات مدیره شرکت کارون و حوزه بسیج شهید تندگویان، هدف اصلی اجرای این طرح را احیا فرهنگ مقدس بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی این شرکت از سال گذشته طرح بهسازی 3 مدرسه را در دستور کار خود قرار داده است که مدرسه اول اکنون به اهالی شریف روستای صفیره در بخش غیزانیه شهرستان اهواز تحویل داده شد. 

فتح الله گشتاسبی با بیان اینکه بهسازی مدارس دیگری در روستاهای همجوار تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در بخش غیزانیه نیز تا ابتدای سال تحصیلی جاری به پایان می رسد، افزود: در طرح بهسازی دبستان عدالت روستای صفیره افزایش 2 کلاس درس، سرویس های بهداشتی و دفتر مدرسه به مساحت 150 متر مربع احداث شد و 200 متر محوطه سازی نیز اجرا گردیده که هزینه ای بالغ بر 260 میلیون ریال را در بر داشت و ظرفیت پذیرش دانش آموز در این مدرسه را به تعداد 60 نفر افزایش داد. 

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر ضرورت اهتمام کلیه دستگاه ها به فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی گفت: شرکت کارون در راستای فعالیت های اقتصادی خود همواره تلاش کرده است که برنامه های زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دهد. 

محسن دهانزاده با بیان تاکید دین مبین اسلام به خدمت به خلق و رفع حوائج مردم، افزود: شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی خود در روستاهای همجوار تاسیسات فرآورشی این شرکت اقدامات مناسبی در زمینه کمک به توسعه فضای آموزشی و فرهنگی و همچنین رفع محرومیت از روستا ها انجام داده که احداث این محیط آموزشی از جمله این فعالیت هاست. 

عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز ضمن تقدیر از حرکت جهاد گونه کارکنان صنعت نفت در راستای خدمت به روستائیان همجوار تاسیسات، از تعامل خوب شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، پایگاه های مقاومت سایر شرکت ها و حوزه شهید تندگویان ابراز خرسندی کرد و عملکرد مثبت بسیج سازندگی را نشانه همدلی و همت بالای مدیران و کارکنان حوزه مناطق نفتخیز جنوب دانست. 

در ادامه مراسم، بخشدار غیزانیه و رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز نیز طی سخنانی با گرامیداشت اعیاد ماه شعبان، بهره برداری از این مجتمع آموزشی را اقدامی مناسب توسط صنعت نفت دانستند و از تلاش ها و پیگیری های مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در حوزه های مختلف تقدیر و تشکر نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز