خبرگزاری کار ایران

معاون دریایی و بندری بنادر خوزستان خبر داد:

حمل تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه پالایشگاه آبادان از طریق بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۱۰۱

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: هیأتی مرکب از پیمانکاران خارجی طرح توسعه پالایشگاه آبادان برای بررسی و بهره گیری از قابلیت های مجتمع بندری امام خمینی(ره) به لحاظ برخورداری از اسکله های مناسب و تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری، از این بندر بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی،«گرایلو» با اشاره به فعالیت صنایع بزرگ نفتی و غیر نفتی در نزدیکی این مجتمع بزرگ بندری، بیان داشت: این همجواری موجب شده تا همواره مجتمع بندری امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مبادی مهم صادرات و واردات مرتبط با این صنایع بزرگ مطرح باشد.

گرایلو در ادامه افزود: تقویت همکاری ها با صنایع همجوار به عنوان فرصت های بازرگانی، باعث افزایش ترافیک دریایی و عملیات بندری می گردد و این بندر با برخورداری از امکانات و تجهیزات روزآمد و توانمند، نیاز های این صنایع را در حوزه حمل و نقل دریایی پاسخ داده است.

وی، سفر هیأت های بازرگانی و سرمایه گذاری متعدد به این مجتمع بزرگ بندری به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت ها و مزیت های آن را بیانگر اهمیت نقش و جایگاه این مجتمع بندری برشمرده و افزود: در همین راستا هیأتی مرکب از شرکت های کشتیرانی، حمل و نقل کالا و طرف قرارداد پیمانکار طرح توسعه پالایشگاه آبادان به منظور بررسی بیشتر توانمندی این مجتمع بندری در انجام پشتیبانی عملیات تخلیه و بارگیری محمولات مورد نیاز این پروژه، با مسئولین عملیات بندر امام خمینی دیدار و گفتگو کردند.

معاون دریایی و بندری خاطر نشان ساخت: این هیأت بازرگانی در دیدار خود، ضمن  بازدید از بخش های مختلف عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با کارشناسان این اداره کل در خصوص راه های همکاری بیشتر و بهره مندی از مزیت های تخلیه و بارگیری محمولات وارداتی گفتگو کردند.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) در مجاورت مجتمع های بزرگ صنعتی و بازرگانی، با برخورداری از ۴۰ پست اسکله با ظرفیت پذیرش مناسب و تجهیزات پیشرفته و روزآمد، موفق شده است رکوردهای کم سابقه ای در شاخص های مختلف  تخلیه و بارگیری انواع کالا کسب نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز