خبرگزاری کار ایران

دهقان خبر داد:

صیانت از انتخابات با بیش از 11 هزار نیروی انتظامی در خوزستان/ امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۴۵۹

رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات خوزستان گفت: در روز 29 اردیبهشت، بیش از 11 هزار نیروی انتظامی به منظور حفاظت از صندوق‌های رای به صورت مستقیم در تمام شعب اخذ رای شهری و روستایی سطح استان مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قدرت‌الله دهقان اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات 29 اردیبهشت در خوزستان اتخاذ شده و امید است در سایه امنیت ایجاد شده با حضور پرشکوه مردم، برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شود. در اصل آنچه مهم و امنیت افرین است، حضور مردم در چنین عرصه هایی است. حضور مردم در صحنه حرف اول را در امنیت خواهد زد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: امیدواریم ملت عزیز ایران و به ویژه مردم خوزستان با حساسیت هر چه بیشتر و احساس مسئولیت روزافزون نسبت به انقلاب و شرایط کنونی کشور در انتخابات پیش رو، پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با این مشارکت، امنیت واقعی را به کشور هدیه کنند.

دهقان عنوان کرد: بر اساس قانون، حفاظت و صیانت از صندوق‌های رای بر عهده نیروی انتظامی است. سایر نهادهایی را که در این امر به نیروی انتظامی کمک می‌کنند مشخص کرده‌ایم؛ در هر شعبه اخذ رای، سه نفر نیروی انتظامی مستقر خواهند شد و صیانت و پاسداری از صندوق‌های رای و  تامین امنیت آن شعبه را انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: به صورت مستقیم بیش از 11 هزار نیروی انتظامی به منظور حفاظت از صندوق‌های رای در تمام شعب اخذ رای شهری و روستایی سطح استان مستقر خواهند شد. علاوه بر این، پشتیبانی امنیتی فضای شهرها و روستاها نیز در روز انتخابات با پوشش نیروهای انتظامی انجام خواهد شد. تمام تمهیدات لازم برای پشتیبانی از عوامل انتظامی مستقر در شعب اخذ رای نیز تدارک دیده شده است.

رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات خوزستان با بیان این‌که تا کنون با مشکل امنیتی در جریان انتخابات پیش رو مواجه نشده ایم، گفت: وظیفه ناظران و بازرسان وزرات کشور این است که از هر نوع تقلبی صورت‌جلسه تهیه و به مراجع قضایی ارسال کنند. امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد؛ فضای انتخابات 96، فضایی نیست که کسی امیدوار باشد که اگر تقلب کند، این تقلب توسط جریان رقیب چشم‌پوشی بشود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز