خبرگزاری کار ایران

توسط فرماندار این شهرستان صورت گرفت؛

تشریح روند انتخابات شهرستان امیدیه

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۰۶

فرماندار شهرستان امیدیه اظهار کرد: به منظور تسهیل در روند انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور در برخی از شهرهایی که تعداد اعضای شورای اسلامی شهر آنها هفت نفر یا بیشتر باشد، رای گیری به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیدمهران رفیعی افزود: انتخابات در چهار شهر در استان خوزستان که شهر امیدیه هم شامل آنها می‌شود به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه مانور برگزاری انتخابات الکترونیکی در امیدیه آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این مدت زمانی برای آشنایی بیشتر شهروندان در مکان‌های پرتردد در نظر گرفته شده تا تمامی مراحل انتخابات به صورت واقعی شبیه سازی و اجرا شود.

رفیعی با اشاره به اهمیت دستگاه‌های احراز هویت در این دوره، یادآور شد: یکی از مزایای استفاده از دستگاه احراز هویت این است که در مدت چند ثانیه اطلاعات فرد بصورت آنلاین نمایش داده خواهد شد و سرعت عمل هم بالا می‌رود.

وی تصریح کرد: برای تمام مکان‌های اخذ رای در شهرستان امیدیه دستگاه احراز هویت در نظر گرفته شده و انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در روستاها و شهر جایزان به صورت دستی و تعرفه‌ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در روز اخذ رای تعداد 96 شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان امیدیه در نظر گرفته شده است.

سید مهران رفیعی گفت: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه، 3100 نفر عوامل اجرایی در محل شعب و 240 خودرو جهت انتقال صندوق های اخذ رای و نیروها، تامین شده است و در مجموع در روز انتخابات در شهرستان امیدیه تعداد 6000نفر عوامل اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، و نیروهای خدمات رسان مشغول فعالیت هستند.

فرماندار امیدیه افزود: این شهرستان دارای92533 جمعیت می باشد که تعداد واجدین شرایط رای دهنده در 29 اردیبهشت 70254 نفر  و 1353 نفر رای اولی خواهیم داشت.

لازم به ذکر است؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز