خبرگزاری کار ایران

بخش دوم سخنان روحانی در اهواز:

با آتش زدن سفارت مشکل ریزگرد ها حل نخواهد شد/سلام بر اصلاحات، سلام بر اعتدال

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۴۰

حسن روحانی در ادامه ی سخنان خود در جمع مردم خوزستان در ورزشگاه تختی این شهر، گفت: خوزستان سرزمین مجاهدت‌های هاشمی رفسنجانی نیز هست. خوزستان سرزمین مجاهدت‌های سیدمحمدخاتمی نیز هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه ی سخنان خود خطاب به جمعیت حاضر در ورزشگاه تختی اهواز گفت:

مردم غیور خوزستان! مردم غیور ایران! من در این‌جا می‌خواهم از برادرم دکتر جهانگیری تشکر کنم.

او به انتخابات و صحنه انتخابات قدم گذاشت تا اطلاعات لازم را به ملت ایران بدهد. او به صحنه انتخابات آمد تا واقعیت‌ها را در مناظرات بگوید.

من دکتر جهانگیری را خوب می‌شناختم، خدمات او را در دولت یازدهم به خوبی دیدم. اما خوب بود در انتخابات آمد تا همه مردم لیاقت‌های این سرباز دلیر ایران را ببینند. دکتر جهانگیری به شایستگی به افزایش آگاهی مردم کمک کرد و عملکرد دولت یازدهم را برای مردم تشریح کرد. امروز که ایشان با بزرگواری به نفع من انصراف اعلام کرده است…

تشویق مردم: اسحاق دوست داریم!

وی ادامه داد: شخصیت با کفایت، خانواده شهید، ایثارگر، مجاهد، فعال، شخصیتی که برای خوزستان تلاش‌ها کرد! من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم، وحدت همه ما برای روز جمعه!مردم اگر حقوق شهروندی و ازادی می‌خواهید، روز جمعه! اگر پیشرفت خوزستان را می‌خواهید، روز جمعه! همان‌طور که من اعلام کردم، ۱ به اضافه ۱۱! همه دوستان‌تان را پای صندوق آرا بیاورید، همه در کنار هم خواهیم بود با حماسه روز جمعه!

رئیس جمهوری در پایان سخنرانی خود گفت: سلام بر آزادی، سلام بر اصلاحات، سلام بر اعتدال، سلام بر امید، دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره امید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز