خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان؛

مشکلات منطقه گلدشت اهواز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۳۲

با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان خوزستان، مشکلات منطقه گلدشت اهواز مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات منطقه تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه سه شنبه 26 اردیبهشت ماه همراه با نبی الله خون میرزایی فرماندار اهواز و جمعی از مدیران استان با حضور در منطقه گلدشت اهواز و در دیدار با جمعی از اهالی این منطقه که در حسینیه ام البنین (س) برگزار شد مشکلات منطقه را مورد بررسی قرار داد و برای رفع مشکلات منطقه تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار خوزستان در این نشست عنوان کرد: برای حل مساله فاضلاب منطقه از مدیرعامل آبفا اهواز می خواهم طرح آن را بررسی نماید و امیدواریم ظرف سه ماه آینده پیمانکار پروژه تعیین شود و اجرای کار شروع شود و هزینه آن از محل اعتبارات استانی یا از محل اعتبارات نفت پرداخت خواهد شد.

شریعتی تصریح کرد: دولت، 15 فروردین امسال مصوبه ای برای رفع مشکلات خوزستان با رقم حدود 25 هزار میلیارد تومان تصویب کرد که یکی از مواردش آب و فاضلاب بود که 10 هزار میلیارد تومان برایش منظور کرد. همچنین حدود هزار میلیارد تومان جهت مقابله با گرد و غبار و هزار و 500 میلیارد تومان جهت تجهیز و پایداری شبکه برق و تقریبا 10 هزار میلیارد تومان برای فاز دوم طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری مقرر شد که این موارد انشاالله ظرف 4 سال محقق خواهد شد و آب و فاضلاب هم شروع شده و قرار شده آب اهواز از دز تامین شود که انشاالله ظرف 3 سال انجام خواهد شد.

استاندار خوزستان در مورد کمبود فضای آموزشی در منطقه، بیان کرد: هم اکنون دو مدرسه در منطقه گلدشت در حال ساخت داریم که یک مورد آن 70 درصد پیشرفت داشته و به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و مورد دیگر هم در حد بستر سازی کارش شروع شده است ، ما قول میدهیم که این دو مدرسه را تکمیل کنیم و از مدیرکل نوسازی مدارس میخواهم مدرسه ای که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است را تا مهر ماه امسال جهت پذیرش دانش آموز تکمیل نماید. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز